logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

خانواده بهداشت و درمان استان زنجان آماده اعزام به مناطق سیل‌زده هستند/ جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای سیل‌زدگان

خانواده-بهداشت-و-درمان-استان-زنجان-آماده-اعزام-به-مناطق-سیل‌زده-هستند-جمع‌آوری-کمک‌های-نقدی-کارکان-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان-برای-سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای سیل‌زدگان خبر داد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کارکنان علوم پزشکی استان زنجان یک روز از حقوق خود را به سیل زدگان اختصاص می‌دهند، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد کارکنان اعلام آمادگی کرده و تا به امروز ۲۵۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه این مبلغ افزایش خواهد یافت، ابراز کرد: ما اعلام کرده‌ایم که هر یک از فعالین بهداشت و درمان استان که می‌توانند در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند، ثبت نام کنند که این کار در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پزشکان گروه‌های جهادی اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ما در وزارت بهداشت مرکز مدیریت بحران داریم که اقدامات در این مرکز به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه منتظریم تا متناسب با شرایط مناطق سیل‌زده نیرو اعزام کنیم، گفت: نقش مسائل پزشکی و به خصوص گروه‌های بهداشتی بعد از فروکش کردن سیل در مناطق احساس می‌شود که در این راستا استان زنجان آماده خدمت‌رسانی در این مناطق است.

قزلباش با اشاره به اینکه با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، لرستان و خوزستان رایزنی داشتم، ادامه داد: روسای این دانشگاه‌ها در این رایزنی‌ها اعلام کرده‌اند که نیازها را به استان زنجان برای خدمت‌رسانی اعلام خواهند کرد.

وی بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا گروه‌های ما با همکاری و هماهنگی‌ سایر دستگاه‌ها به مناطق سیل زده اعزام شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان این را نیز گفت که کمک به سیل زدگان وظیفه انسانی، دینی و ملی تمام ایرانیان است و در این راستا خانواده بهداشت و درمان استان آماده خدمت‌رسانی هستند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر